نزدیک بینی بازاریابی

نزدیک بینی بازاریابی

نزدیک بینی بازاریابی

تئودور لویت (۱۹۶۰)

هر سال، بخش بزرگی از عرضه محصولات با شکست مواجه میشوند. به اعتقاد برخی از کارشناسان تا ۷۵ %و برخی دیگر تا ۹۵ %ایده های جدید به شکست منجر می شوند. صرف نظر از اینکه کدام عدد صحیح است. شکی نیست که زمان و انرژی زیادی صرف بازاریابی محصولاتی می شود که یک سال دیگر وجود ندارند.

چرا این اتفاقً می افتد؟

برخی از شکست ها احتمالا به این واقعیت مربوط می شود که بسیاری از رهبران شرکتها، از جمله مدیران اجرایی، چیزی به نام نزدیک بینی بازاریابی دارند. تمرکز نزدیک بینانه بر فروش محصولات و خدمات، به جای دیدن «تصویر بزرگ» آنچه که مصرف کنندگان واقعا می خواهند. در واقع فقدان بینش در مورد آنچه که یک تجارت برای مشتریان خود به ارمغان می آورد، احتمال موفقیت کسب وکار را تقریبا از بین می برد.

نویسنده در این مقاله به بررسی یکی از مهم ترین چالش هایی که کسب وکارها و مدیران با آنها روبرو هستند. یعنی چرایی شکست و فروپاشی کسب وکارها و صنایعی که ظاهرا شرایط خوبی دارند و رو به رشد هستند، می پردازد.

بیشتر بخوانید: تفکر طراحی
بیشتر بخوانید: آیا شرکت شما برای آینده بدون کربن آماده است؟

 

 

 

نزدیک بینی بازاریابی

 

 

 

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT

در این دانشنامه که به همت واحد تحقیق و توسعه شرکت عصرارتباطات مشرق زمین تهیه شده است. می توانید اطلاعات مربوط به سیستم های امنیت و حفاطتی ،IT و ICT و مطالب مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. این دانشنامه همچنین شامل مطالبی از قبیل نرم افزارهای مرتبط ، نظرات و مشکلات کاربران و پاسخگویی به سوالات. و همچنین مطالب آموزشی و فیلم های آموزشی مختلف می باشد. جهت استفاده از این دانشنامه وارد شوید.

itparskala.com
www.oca-co.com

شرکت عصرارتباطات مشرق زمین – یکی از مجموعه های هولدینگ اُکا –  با مسئولیت محدود در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را رسما آغاز نمود . این شرکت ارائه دهنده انواع تجهیزات و سیستم های حفاظتی و امنیتی و IT و ICT و خدمات در این حوزه می باشد.

ارائه مشاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 2024 سایت رسمی مهندس محمد صادق بندگی | WordPress Theme : ScrollMe