عصر تجارت فضایی فرا رسیده است

عصر تجارت فضایی

عصر تجارت فضایی فرا رسیده است

متیو واینتسیرل و محاک سارنگ (۲۰۲۱)

در تاریخ می ۲۰۲۰ ،به عنوان اولین شرکت خصوصی که انسان را به فضا فرستاد، تاریخ ساز شد. این نه تنها یک دستاورد تکنولوژیکی فوق العاده است. بلکه اولین نشانه ای است که یک صنعت کاملا جدید با عنوان«فضایی برای فضا» _ یعنی کالاها و خدمات طراحی شده برای تأمین و ارسال مشتریان محدود به فضا _ در حال ظهور است.

در مرحله اول این اقتصاد رو به رشد، شرکتهای خصوصی باید به ناسا و سایر مشتریان دولتی خدمات بفروشند، زیرا امروزه این سازمانها تنها منبع تقاضا برای فضا هستند. اما همانطور که اسپیس ایکس نشان داده است، شرکتهای خصوصی اکنون نه تنها تمایل دارند، بلکه توانایی فرستادن افراد به فضا را نیز دارند.

و هنگامی که شهروندان خصوصی در فضا داشته باشیم. و اسپیس ایکس و سایر شرکت ها آماده خواهند بود. تا تقاضایی که ایجاد کرده اند را تأمین کنند. این یک فرصت بزرگ است و ما باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: تفکر طراحی
بیشتر بخوانید: نزدیک بینی بازاریابی

 

 

 

عصر تجارت فضایی فرا رسیده است

 

 

 

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT

در این دانشنامه که به همت واحد تحقیق و توسعه شرکت عصرارتباطات مشرق زمین تهیه شده است. می توانید اطلاعات مربوط به سیستم های امنیت و حفاطتی ،IT و ICT و مطالب مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. این دانشنامه همچنین شامل مطالبی از قبیل نرم افزارهای مرتبط ، نظرات و مشکلات کاربران و پاسخگویی به سوالات. و همچنین مطالب آموزشی و فیلم های آموزشی مختلف می باشد. جهت استفاده از این دانشنامه وارد شوید.

itparskala.com
www.oca-co.com

شرکت عصرارتباطات مشرق زمین – یکی از مجموعه های هولدینگ اُکا –  با مسئولیت محدود در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را رسما آغاز نمود . این شرکت ارائه دهنده انواع تجهیزات و سیستم های حفاظتی و امنیتی و IT و ICT و خدمات در این حوزه می باشد.

ارائه مشاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 2024 سایت رسمی مهندس محمد صادق بندگی | WordPress Theme : ScrollMe