این ناراحتی که احساس میکنید غم و اندوه است

این ناراحتی که احساس میکنید غم و اندوه است

این ناراحتی که احساس میکنید غم و اندوه است

اسکات بریناتو (۲۰۲۰)

در طول همه گیری جهانی، حس ملموسی از غم و اندوه جمعی ظاهر شده است. دیوید کسلر، متخصص غم و اندوه، میگوید که غم در واقع تجربه احساسات متعددی است که باید آن ها را مدیریت کنیم. او در مصاحبهای با توضیح میدهد که چگونه پنج مرحله کلاسیک غم (انکار، عصبانیت، چانه زنی، غم و اندوه، پذیرش) را امروزه تجربه می کنیم و گامهای عملی که میتوانیم برای مدیریت اضطراب برداریم، کدام است. برقراری تعادل بین حال خوب و بد، تمرکز بر زمان حال، رها کردن چیزهایی که نمیتوان کنترل کرد و حفظ دلسوزی و مهربانی از جمله را هکارهایی هستند که به ما در مدیریت غم کمک می کنند.

کسلر همچنین در مورد مرحله ششم غم صحبت میکند:

معنی. او میگوید پس از پذیرش، در حوادث سخت معنا پیدا میکنیم و با آن قویتر میشویم.

بیشتر بخوانید: عصر تجارت فضایی فرا رسیده است
بیشتر بخوانید: نزدیک بینی بازاریابی

 

 

 

 

این ناراحتی که احساس میکنید غم و اندوه است

 

 

 

دانشنامه جامع در زمینه سیستم حفاظتی و امنیتی IT و ICT

در این دانشنامه که به همت واحد تحقیق و توسعه شرکت عصرارتباطات مشرق زمین تهیه شده است. می توانید اطلاعات مربوط به سیستم های امنیت و حفاطتی ،IT و ICT و مطالب مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. این دانشنامه همچنین شامل مطالبی از قبیل نرم افزارهای مرتبط ، نظرات و مشکلات کاربران و پاسخگویی به سوالات. و همچنین مطالب آموزشی و فیلم های آموزشی مختلف می باشد. جهت استفاده از این دانشنامه وارد شوید.

itparskala.com
www.oca-co.com

شرکت عصرارتباطات مشرق زمین – یکی از مجموعه های هولدینگ اُکا –  با مسئولیت محدود در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را رسما آغاز نمود . این شرکت ارائه دهنده انواع تجهیزات و سیستم های حفاظتی و امنیتی و IT و ICT و خدمات در این حوزه می باشد.

ارائه مشاو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

© 2024 سایت رسمی مهندس محمد صادق بندگی | WordPress Theme : ScrollMe